wtorek, 12 lutego 2013

Witam was kochani!
Zaczne od tego ze bardzo was przepraszam ze tak dlugo nie dodalam jeszcze notki, ale obiecuje ze dodam notke juz jutro :) Druga sprawa to to ze jestem  wam ogromnie wdzieczna,(lezka sie w oku kreci xd) dzieki waszym komentarza czuje sie lepiej i wiem co mam poprawic. Ostatnio przeczytalam kolejny raz moje notki i doszlam do wniosku ze calkowicie zgadzam sie z wasza opinia musze nad soba popracowac, ale nie martwcie sie mnie to nie zniecheci, wrecz przeciwnie dodaje mi to otuchy i jestem chetna do pisanie kolejnych czesci opowiadania :*
Miku Hanami- tak czytam vampire knight i to kocham, wiec nie moglam sie powstrzymac i musialam polaczyc te dwie anime!!!!! <3
Innym czytelnikom rowniez dziekuje za komentarze i jak juz wczesniej wspomnialam notka ukarze sie juz jutro :)
Pozdrawiam Anae :***

2 komentarze:

  1. No, ja mam nadzieję, że nie masz zamiaru kończyć! :)
    A tak przy okazji...
    Vampire Knight!
    Zero <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty też Rina... O mój Boże... Kocham ich...
    A notka to fajnie, że jutro będzie. Mam nadzieje, że akcja się trochę rozwinie. Czekam z niecierpliwością do jutra... Wiedz, że jutro wejdę i będziesz miała ładnie mówiąc przerąbane jeśli jutro jej nie zobaczę *śmiertelna powaga*...

    OdpowiedzUsuń